30.6.2014. uvedene su elektronske karte s ciljem podizanja kvalitete nadzora i korištenja ulaznica te postavljanja kvalitetne platforme za prodaju ulaznica putem različitih kanala prodaje.
Taj sustav omogućuje naplatu i izdavanje elektronskih ulaznica na području nacionalnog parka za posjetitelje. Nacionalni park surađuje s brojnim turističkim agencijama, organizatorima putovanja i izleta, prijevoznicima te hotelima. Trenutno se za posjetitelje koji dođu posredstvom partnera ulaznice izdaju na prodajnim mjestima Parka. U upotrebi su uglavnom vaučeri koje izdaju partneri te se na temelju vaučera izdaju ulaznice.
Namjera je proširiti mogućnosti kupnje/izdavanja ulaznica za posjetitelje putem vanjskih sustava prodaje (web). Kako bi to bilo moguće potrebno je razviti sustav za komunikaciju između postojećeg sustava naplate i vanjskih sustava prodaje. Web stranici pristupali bi svi partneri koji će od Parka dobiti korisničko ime i lozinku, evidentirati elektronsku ulaznicu i ispisati je svojem klijentu/kupcu – budućem posjetitelju Parka. Park i partner imaju trenutni uvid u sve izdane karte, što vodi lakšem i transparentnijem poslovanju te unaprjeđenju poslovnih odnosa.
Prvo proširenje mogućnosti kupnje ulaznica bilo bi putem SMS poruka hrvatskih telekom operatera. Ovakvo proširenje omogućuje posjetiteljima da ulaznicu kupe u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Trenutno se za pojedine dodatne sadržaje posjetitelji moraju vraćati do prodajnih mjesta ako se odluče za posjet/korištenje dodatnih sadržaja, a na ovakav način dodatni sadržaj mogu platiti odmah putem SMS-a.